Anielice

czwartek, 17 marca 2016

Wkoncu....

Na tzw.spedzie rodzinnym,zastanawialismy sie kiedy nasza rodzina sie odnowi....i juz cos sie ruszylo.... zaczely przybywac maluszki i jest upragnione przez wszystkich - przedluzenie rodu....wiec postanowilam cos zrobic dla maluszkow...narazie jedne papucie ( dziewczwczynskie) a pozniej zobaczymy co bedzie ..... za odwiedziny i dobre slowo wielkie dzieki i ciumki dla wszystkich :)

6 komentarzy:

  1. Prześliczne papcioszki :)
    maluszki w rodzinie to zawsze radość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyżbyś babcią miała zostać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kuzynostwo sie stara o to a ja babcia chyba nigdy nie zostane :(

      Usuń
  3. Ale słodkie buciki ;-) dziecko w rodzinie to zawsze szczęście, pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń