Anielice

niedziela, 11 października 2015

Kafelki i cala reszta

Wybaczcie moje drogie Anielice,ze tak zadko pisze tutaj....ale notoryczny brak czasu i wykonczenie nowego domku zajmuje mi go sporo....Jak widzicie ,klade kafelki :) Kiedys sie tego nauczylam.A teraz moge wykozystac i zaoszczedzic sporo kasiory....Choc jest niedziela to czas mnie goni... mam zajety caly dzien.A rano budzac sie ,mam juz plan dnia :) Jeszcze troszke i sie skonczy....bede mogla wiecej czasu poswiecic na swoja pasje i dla Was :) za odwiedziny i dobre slowo wielkie ciumki i podziekowania :)

3 komentarze:

  1. To Ty zdolna dziewczyna jesteś i wydziergasz, i kafelki położysz :) Czekam na zdjęcie gotowego tarasu.
    Życzę powodzenia, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam i gratuluję takiego jeszcze talentu - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz ,że podziwiam .... pod każdym względem

    OdpowiedzUsuń