Anielice

czwartek, 26 marca 2015

Sal Stoney Creek

Na fb,naleze do Hiszpanskiej grupy haftujacej...Niurka organizowala Sal...Wiec sie zapisalam...Nie mialam jeszcze nic podluznego ,wiec mialam jeszcze wiecej radochy w hafcie...Sal trwal kilka tygodni....i juz nastapny sie szykuje :) Za odwiedziny i dobre slowo wielkie ciumki i dzieki dla wszystkich :)

2 komentarze:

  1. ładnie wygląda:) masz już pomysł na oprawę? Ciumki, ciumki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny podłużny haft . Też jestem ciekawa oprawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń