Anielice

niedziela, 15 lutego 2015

Kwiaty caly rok

U Anielicy Kasi zapisalam sie na sal "Kwiaty caly rok" A jak to u mnie ostatnio bywa,pokazuje z opuznieniem ...Cos mi czasu brakuje buuu Przedstawiam wam ,kwatek styczniowy i lutowy.Wybralam pierwszy lepszy kawalek kanwy.A ze nie mialam wyboru,to trafila mi sie szmatka bardzo drobna...Nie ma co,dam rade,chociaz mam caly wzorek to nie bede sie spieszyc bo po co ??? Przeciez to zabawa na caly rok :) a tak,zajecia mi nie zabraknie :) Za odwiedziny i dobre slowo wielkie ciumki i dziekuje

5 komentarzy:

  1. Hahaha Ewuś, Kasia anielica? Jeszcze wiedźmy anielicy nie spotkałam:) Kwiaty super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Ewo :-)
    Z tym brakiem czasu to jakos ciezko, a nie ma go gdzie kupic ;-)
    Podgladam Wasze prace przy salach i sa super, ja niestety nie zapisalam sie na zaden sal.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Goździk jest uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń