Anielice

niedziela, 23 marca 2014

Dla 2 latki

Zrobilam sukienusie dla 2 latki.Wzor znalazlam na chinskich stronach.... Mam nadzieje ze bedzie dobra,poniewaz jeszcze sie nie widzialysmy.Pomyslicie dlaczego ??? Poniewaz mieszka baaardzo daleko :) i jest moja przyszywana corcia....co tydzien jak jej mama dzwoni do nas to malenstwo spiewa jak umie.A ja szaleje ze szczescia.Nie mam swojej corki ani wnuczki.Tylko 2 doroslych synow ...Moze takowej wnusi sie kiedys doczekam - czas pokaze :) za odwiedziny i dobre slowo wielkie dzieki i ciumki dla wszystkich

5 komentarzy:

  1. Witam,
    śliczna sukieneczka ;-) mam wnuczkę, która niedługo skończy właśnie 2 latka. Jak zrobić takie cudo? możesz zamieścić wzór jakim robiona jest sukienka? W pasie wydaje mi się, że jest trochę inny? a zaczyna sie chyba od pasa w dół rozszerzając a potem góra?
    serdecznie pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    śliczna sukieneczka ;-) mam wnuczkę, która niedługo skończy właśnie 2 latka. Jak zrobić takie cudo? możesz zamieścić wzór jakim robiona jest sukienka? W pasie wydaje mi się, że jest trochę inny? a zaczyna sie chyba od pasa w dół rozszerzając a potem góra?
    serdecznie pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukieneczka, na pewno dziewusia będzie ślicznie w niej wyglądać.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  4. super sukienusia . Wnuczki życzę Ci z całego serca , bo takie dziecię to balsam dla duszy .

    OdpowiedzUsuń