Anielice

niedziela, 24 listopada 2013

Moja pierwsza ....

Kochane Anielice,przedstawiam wam moja pierwsza chuste dziergana :) Mialam pietra bo robilam odrazu dla kogos....wiecie ile bylo prucia ??? Koszmar :) a jak cos nie wychodzilo to zucalam "miesem" na calego.Oczywiscie pod nosem :) Poniewaz moj mezul nie klnie i po co mial sie sterowac biedaczek :) Mam nadzieje ze Anielica dla ktorej ja robilam bedzie zadowolona :) Zreszta,jak na pierwszy raz to chyba wyszla calkiem dobrze :) A wy co myslicie ??? Za odwiedziny i dobre slowo - wielkie ciumki dla wszystkich :)

4 komentarze:

  1. Ach te pierwsze dziergane razy ;-)) ja mam za sobą pierwszy dziergany sweterek, Ty dzierganą chustę ;-)) Prezentuje sie pieknie, brawo ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie świetne i w ładnym kolorku

    OdpowiedzUsuń