Anielice

sobota, 27 lipca 2013

Dziwak

Jakis czas temu ,dostalam storczyka.Pieknego kwitnacego....po pewnym czasie jak to bywa,ow zielsko przekwitlo....wiec zetelnie opiekwalam sie nim... Na lodydze gdzie byly kiedys kwiaty,zaczol cos wypuszczac...moja roasc byla wielka ze bedzie znowu kwiat.... a tu rozczarowanie czyli jedna wielka kicha na maxa....Zielsko wypuscilo liscie buuuu ...Szczeze mowiac ,pierwszy raz spotyklam sie z takim czyms.....jestem bardzo ciekawa czy wogole ten storczyk ma zamiar kiedy kolwiek zakwitnac ???... Moge jednym slowem stwierdzic ze ma "nie zle pod sufitem".... za odwiedziny i dobre slowo ,wielkie ciumki dla wszystkich :)

4 komentarze:

  1. hehe u mnie storczyki bardzo szaleją:) jeden kwitnie już od hoho dostałam go na imieniny 24.07.2011 i stale kwitnie dotyka parapetu:)
    Kocham storczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo jakby coś takiego u mnie wyrosło... klaskałabym uszami!!!
    To nowa roślinka Ci urosła !
    nie wiem jak tam u niej z korzeniami.
    Zapewne za jakiś czas trzeba będzie ją odszczepić i na swoje:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Storczyki są cudne, mam u siebie 6 szt. i kwintą na okrągło, bez spoczynku.To co wyrosło na łodydze jest bardzo ciekawe i jak wyrosną mu korzenie, odetnij i będzie ganc nowy storczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jest wyrósł Ci nowy ,młody storczyk :) I jak pisze jedna z poprzedniczek ,gdy wypuści korzenie nadaje się do przesadzenia :) Szczęściara z ciebie :) Mimo ,że mam szóstkę to, żaden jeszcze się nie rozmnożył :) Jedne kwitną ,inne odpoczywają ale rozmnażać się nie mają zamiaru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń