Anielice

sobota, 27 kwietnia 2013

Haft angielski i cala reszta :)

Tak jak wam obiecalam.Oto jest ksiazka o hafcie angielskim.Wydana byla w 1989 ....pewnie nie wszystkie jeszcze bylyscie na swiecie a ksiazka juz miala wziecie.Za to pamietaja ja wasze mamcie i babcie....troszke przesadzilam ale chyba tak jest.Jak dla mnie ,ksiaka owa jest skarbnica haftu i fantazji wykonania.Zawiera wszystko co Anielica powinna wiedziec o hafcie angielskim....mozna sie rowniez nauczyc....polecam :) Naprawde jest latwizna pelna paszcza :) Druga fota ,to jest dol serwetki do koszyczka na chlebek :) ....Za odwiedziny i dobre slowo wielkie ciumki :)

3 komentarze:

  1. To ja się wypowiem jako mamcia :) Potwierdzam to co napisałaś - książka podręcznik warto ją mieć i zaglądać do niej :) Haft na serwetce powala :) Cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie jeszcze na świecie nie było ;D mama w tym roku była bodajże w drugiej klasie liceum.. więc może babcie.. ;) wiem, że jedna to szydełkowała i chyba właśnie haftowała.. więc może.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota.Kiedyś nie miałam takich książek moja babcia mnie nauczyła tego co sama nauczyła się od swojej mamy szycia szydełkowania,haftowania.

    OdpowiedzUsuń