Anielice

sobota, 16 marca 2013

List i wyroznienie ...

Jakis czas temu Anielica Beata, obdarowala mnie wyroznieniem :) Slicznie dziekuje Anielicy i odrazu przepraszam ze dopiero teraz chwale sie ....notoryczny brak czasu :) Powiennam obdarowac kolejne blogi - coz zrobic - jedne przyjmuja inne nie.Wiec postanowilam obdarowac Was wszystkie Anielice :) za dobre serce ,za cierpliwosc i cuudowna tworczosc :) A o sobie moge nie wiele napisac - jestem jaka jestem.Taka stwozylo mnie zycie i ludzie :) A teraz z innej beczki - pamietacie jak pisalam ze moje prace polecialy do Dublina na granie "Swiatecznej Orkiestry"....dostalam od nich rowniez cudowny list - oto on WIelkie dzieki za dobre slowo,serce i ceirpliwosc :) ciumki dla wszystkich :)

2 komentarze:

  1. no,no gratuluję i podziwiam za WIELKIE SERDUCHO...

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie podziękowanie-fajna sprawa! Ewuś, wcale się nie dziwię, bo wiem, że masz wielkie serce i pędzisz z pomocą (ciągle wspominam odzew na moją prośbę o pomoc dla Paulinki). Buziaki

    PS Świetny abażur Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń