Anielice

niedziela, 7 października 2012

"Podaj dalej "...

W piatek spotkala mnie bardzo mila niespodzianka.A mianowicie,dostalam prezent od Anielicy Matrycari w ramach zabawy "Podaj dalej" .Jestem bardzo mile zaskoczona i zadowolona z cudnego podarku,Ktory zrobila dla mnie Anielica :)
Wiec jak to bywa i jest w zwyczaju.I ja oglaszam zabawe "Podaj dalej" Mam na zrobienie podarkow dla 2 osob,trzy miesiace.Wiec chetne do udzialy w zabawie prosze o pozostawienie komentarza pod tym postem.A na adres e-mail pela10@amorki.pl przeslanie adresow domowych.Na ktore wysle zrobione podarki :) Dziekuje za udzial w zabawe i ciumolki dla wszystkich :))

4 komentarze:

  1. Prezent dostałaś przepiekny no to ja się zapisuję jako pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że paczuszka dotarła i że mogłam Ci sprawić trochę radości :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty, ja też bym tak chciała. Zazdroszczę :-)
    Całuski i pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń