Anielice

sobota, 1 września 2012

Szalenstwo....

Wybralam sie dzisiaj do Glogowa,na zakupy budowlane - przewody i cala reszta :) Nie moglam sie oprzec pokusie zajechania do Centrum Ogrodowego :) ... i stalo sie .... Jak zobaczylam owe zielska???... stwierdzilam ze musza byc moje hi hi Dlugo nie myslac zapakowalam je do koszyka i wedrowalam do kasy....Bedac blisko kasy,dopiero pomyslalam o pieniaszkach hi hi hi czy mam tyle w portwelu ??? Czarna mysl przemknela mi przez glowe :( Lecz ,wzielam gleboki oddech- stwierdzilam ...co tam :) .... i starczylo. Zielska juz sa posadzone a syn zeby sie nie nudzic w sobote - konczy robic kratke dla mojego bzika :))
I jak sie wam podoba moje szalenstwo ??? Za odwiedziny i dobre slowo ...wielkie dzieki dla wszystkich

3 komentarze:

  1. piękne kwiatki..oby rosły...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo mi się podoba takie szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie szalenstwa to ja bardzo lubie;szkoda ze unas taki maly wybor clematisow jest,bo je uwielbiam poprostu

    OdpowiedzUsuń