Anielice

piątek, 17 sierpnia 2012

Sarafina ma juz rok

Rok temu,pokazywalam wam fotke z narodzin Sarafiny. A dzisja dostalam jeszcze ciepla ,fotke z jej roczku :) Jaka juz duuuza :) tak...tak...czas leci i dzieci rosna.
Juz pojadla,po swojemu torcik przeznaczony tylko dla niej :)
W przyszlym roku ,bedziemy mialy okazje sie poznac z Sarafina. Ktos powie,ze bedzie sie bala - nie :) Ona zna moj glos. Jak jej macia dzwoni do Polski to mala Anielica czasem sobie gawozy do telefonu :) I gadamy sobie hi hi hi Za odwiedziny wielkie ciumki dla wszystkich :))

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego dla tej ślicznej dziewczynki. Niech w dalszym ciagu tak fajnie rosnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za odwiedziny - to słodkie księżniczki -

    pozdrowienia

    Ruth

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh ależ słodka dzidzia :D

    OdpowiedzUsuń