Anielice

niedziela, 24 czerwca 2012

Podaj dalej :)

Jakis czas temu zapisalam sie u Anielicy Bonci ,na zabawe "Podaj dalej" . Calkiem o niej zapomnialam. A tu niespodziewanie przyszedl prezent :) Same zobaczcie jakie slicznoci.... :) Zgodnie ze zwyczajem,jestem w obowiazku ogloszenia zabawy "Podaj dalej " Mam rok na zrobienie podarku dla 3 Anielic ktore zostawia komentarz pod tym postem...A zatem - Zapraszam na zabawe i kontakt na e-maila w celu podania adresu domowego.Abym mogla wsylac podarek :)

9 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam jako pierwsza:)Będziesz losować , czy raczej kolejność zgłoszeń?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,niebede losowac :) Kazda dostanie prezent :)

      Usuń
  2. Ja również zgłaszam się do zabawy!
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana w tej edycji nie rok a 2 tygodnie... Ja miałam poślizg do miesiaca

    OdpowiedzUsuń
  4. Amalio! sprecyzuj ile czasu przeznaczonego jest na wykonanie zadania. Czy na pewno rok?

    OdpowiedzUsuń
  5. W poprzedniej edycji byl rok,a teraz juz sie namieszlo.Wiec ,prosze was Anielice jak bedziecie podawac dla mnie adres - podajcie kiedy bedziecie w domku.Poniewaz ,zaczol sie sezon urlopowy - nie chce aby podarki wrucily do mnie lecz dotarly do was.Tak bedzie naj lepiej. Jak Anielica Boniusia mowi - mam tylko 2 tygodnie.Prosze o sprezenie sie ....juz zaczynam robic dla was podarki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się jako trzecia :) już lece pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak to mam w zwyczaju ale maila nie mogę znaleźć :(

      Usuń
    2. Moj adres pela10@amorki.pl

      Usuń