Anielice

poniedziałek, 7 maja 2012

Wyroznienie i kartki :)

Bardzo milym zaskoczeniem dla mnie ,bylo otrzymanie wyroznienia od Miasiabe. Slicznie dziekuje...Bedzie jak zwykle - dam je dla wszystkich.Wiem ze lamie zasady lecz nie umiem o sobie piasac.....powinnam przyznac owe wyroznienie dla 15 blogow...lecz nie umiem wybrac.Kazda z Anielic robi zeczy cudne.Wiec ,jest nie mozliwe wybranie blogu....i jeszcze kartki w zaleglosciach....poszly juz dawno w swiat....Kochane Anielice,czy wy tez macie problem z dodawaniem zdjec ??? Bo ja mam.Jak zaczynam dodawac zdjecie to ciagnie sie w wiieeecznosc ....zasnac mozna zanim zdjecie zostanie dodane :) jednym slowem koszmar ...buuu
za odwiedziny i dbre slowo - wielkie dzieki :)

3 komentarze:

  1. moje gratulacje,piekne kartki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyróżnienie zasłużone, piękne kartki ;-))ja dodaje zdjecia bez problemu.

    OdpowiedzUsuń