Anielice

czwartek, 17 maja 2012

Dla Anielicy Moni :)

W rozmowie z Anielica Monia,dowiedzialam sie iz bardzi podoba sie dla niej - oszukany golf i mitenki.Wiec jak nadarzyla sie okazja,zrobilam je dla niej.A ze miala nie tak dawno imieniny wiec ....dostala to co chciala :) .....jak fajnie jest spelniac czyjes marzenia hmmm
za odwiedziny i dobre slowo - wielkie dzieki i ciumki dla wszystkich :)

3 komentarze:

  1. Bardzo i bardzo sliczne rzeczy !!! Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo fantatstyczny pomysł a ileż radości!! Dobryz Ciebie Anioł:D
    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezencik przecudny!! teraz czeka w szufladzie na chłodne dni które już na pewno mnie nie zaskoczą:)

    OdpowiedzUsuń