Anielice

czwartek, 26 kwietnia 2012

Cos innego :)

Wkoncu cos innego.Skonczylam serwete ,a babeczka ktora ja odebrala zazucila mi "robi Pani maszynowke "...wiecie jak sie wkuzylam ??? Skwitowalam ja bardzo krotko "prosze samej takie cos robic".Ale zlosc zostala.Jak mozna cos takiego powiedziec ,skoro sie samemu nie robi nic ??? A tylko madralowac sie umie buuuu.Nic to,przejdzie mi....myslala ze zniecheci mnie do robienia haftow - a tym czasem pobudzila do daleszego dzialania :)


Za odwiedziny i dobre slowo - wielkie ciumki dla wszystkich :)

9 komentarzy:

  1. Świetna! nie martw się jakimiś komentarzami nie na miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się głupimi komentarzami. Zazwyczaj wygłaszają je ludzie, którym do głowy nie przyjdzie zrobić coś samemu więc nie mają pojęcia ile czasu i serca człowiek wkłada w swoją pracę. A serweta przepiękna!! Chyle czoło bo to jest technika za którą zabierałam się juz kilka razy a efekty póki co u mnie marne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweta przepiękna zgdzam się z poprzedniczka ten co nic nie umie nie doceni drugiego,kiedys takie tez robiłam jest to bardzo pracochłonne i trzeba dużo cierpliwośći ,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne kochaniutka jesteś zdolna bestyjka buziak

      Usuń
  4. Piękna serweta! Podziwiam za cierpliwość i niesamowitą staranność. A głupimi komentarzami nie przejmuj się.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta jet powalająco piękna. Tak trzymaj i nie daj się głupiemu gadaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetę podziwiam - a ten komentarz, który tak Cię zdenerwował ja bym potraktowała jako komplemet - Twój haft jest tak doskonały, jakby maszyna go dziergała... bez żadnych niedoskonałości, których ręką nie da się uniknąć - przynajmniej u mnie ;-).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. moja mama kiedys takie robiła ... piękne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń