Anielice

środa, 22 lutego 2012

Wiosna

Dzisiaj zrobilam owa fortke.Wiec wam szybciutko donosze iz pojawila sie juz Pani Wiosna :)
ciumki dla wszystkich :)

3 komentarze:

  1. O kurcze! Super :)) u mnie niestety na razie bialutko wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, pomalutku zbliża się do nas wiosna radosna:):)
    U mnie w Krakowie na wsi jeszcze wszędzie biało... ale wypatruję wiosny, bo jakieś ćwierki już wiosennie ćwierkają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! a u mnie sniegu po pas i ma sypac od jutra przez caly tydzien.. a wiosne zapowiadaja na maj/czerwiec.. o ile przyjdzie, bo tu sa takie przeskoki,zima, brak wiosny, deszczowe lato i od razu jesien :-))
    pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń