Anielice

sobota, 31 grudnia 2011

Czas...

Czas zakonczyc ten rok.Zaczlo sie paskudnie a konczy dobrze.I prosze ,jak to sie karta zycia obraca :)W tym roku,cos rozszalal sie Mikolaj z prezentami :) zastanwaiam sie ,czym na takie cudnosci czlowiek sobie zasluzyl.A moze tym,iz przygarnelam znowu Duszka( juz nie chce wracac do swojej panci) lub tym ze czasem nakarmie glodnego ??? Mi nie ubedzie a inny brzuszek bedzie pelny :)Ogromna niespodzianke ,sprawily mi prezenty od bliskich,Anielic blogowych oraz niespodzianka od Moni z ulubionego sklepu.Za wszystkie prezenty bardzo wielkie dzieki.Spawily one dla mnie nie lada niespodzianke :)i radosc :)
od mezula i dziciakow
cudnosci od Anielicy Agnety
od Sloneczka,ulubiony muzyk i Czubaszek :)
wielkie szalenswo od mojej Anielicy Ewci
od Grazi i Moni z Krakowa
Od slodkiej Gazdziny
Od Tosi
Za odwiedziny i dobre slow wielkie ciumki ( buziaki )

7 komentarzy:

  1. Pozdrawiam serdecznie a życzę, aby nadal Twój optymizm i radość gościły wśród blogowego świata robótkowego.Buziaki!papa

    OdpowiedzUsuń
  2. W Nowym Roku życzę Tobie i najbliższym
    dobrego roku, dużo zdrowia, pomyślności i wiele radości. Dosiego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudności! wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Поздравляю..с наступающим Новым годом...

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja droga liczę na jakiś nowy wpis ;-)))


    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń