Anielice

środa, 20 lipca 2011

Z okazji slubu

Mialam zamowienie na kartke z okazji slubu.I jak to zwykle bywa - moja Wena poszla sobie na pacer.Musialam pobuszowac w necie.Wiecie jakie slicznisci widzialam ??? Wszystkie Anielice,robia tak sliczne kartki ze moja przy nich wysiada....bylam tak zachwycona waszymi kartkami ,iz chcialam skopiowac jedna.Ale nie moglam sobie na to pozwolic - nie wypada ! Wiec zrobilam swoja ,troszke inna ale z pod mojej reki.Osobka zamawiajaca odebrala i byla zadwolona :)
ciumki i dzieki za dobre slowo :)

4 komentarze:

  1. piękna jest! delikatna i cudowna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu widzę wenę jak się patrzy! Śliczna karteczka!! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sliczna kartka!. Taka jasna i delikatna. Ach... mnie tez trzeba poszukac weny na slubna kartke.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka :)Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń