Anielice

środa, 22 czerwca 2011

Zabawa "Podaj dalej"

Do zabawy zaprosila mnie Anielica Agneta z blogu http://agneta-lifewithcrafts.blogspot.com .Oto zasady zabawy. 1.Czekam na 3 osoby ktore posiadaja bloga pod tym postem,dla ktorych wykonam w ciagu 365 dni prezent. 2.Jesli zglosisz sie do mnie,to zobowiazuje Cie do zorganizowania takiej samej zabawy na swoim blogu. 3.oprocz zgloszenia pod postem,czekam rowniez na maila z adresem na ktory mam wyslac upominek.Oto moje mail; pela10@amorki.pl Jeli podoba Ci sie taka zabawa,chcesz upominek od demnie i podejmujesz sie wykonania czegos dla 3 osob,zostaw komentarz i kontynuj zabawe u siebie na blogu...

3 komentarze:

  1. To ja się ustawiam jako pierwsza :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Спасибо за приглашение я очень тронута...но я смогу играть только с сентября..удачи в творчестве..

    OdpowiedzUsuń
  3. od niedawna jestem w blogowym świecie ale te zabawy coraz bardziej misie podobaja :)
    chyba jestem 3 do kompletu.
    zaraz wysle adresik i oczywiscie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń