Anielice

wtorek, 21 czerwca 2011

Kartka dla Helksy...i cala reszta

Szykujac drobny upominek dla Helksy,ot tak bez okazji ( znacie mnie )zaczlo mi cos nie pasowac ...hmmm juz wiem - kartka.Zrobilam na szybcika.Mala niepodzianka juz dotarla do Helksy,i juz wiem ze wszytsko sie spodobalo.Ale mam radoche :)
Kochane Anielice,nie ma przyczyny ale narazie wycofuje sie z wymianek.Musze zaczac myslec o sobie i nowym domku.Wiem co ma byc zrobione do niego,a czasu nie ma za duzo....choc jednym wydaje sie ze na wykonczenie 2 lata to szmat czasu.Ale dla mnie to jest malo,szczegolnie ze wszystko zwiazane z domem robimy sami(od podstaw).Spelniamy "Polski sen".Fotki pokaze kiedy indziej ,czyli jak zrobie :) Dzieki za owiedzinki i dobre slowo,ciumki dla wszystkich :)

3 komentarze:

  1. Rewelacyjna kartka, bardzo mi się spodobała kokardka i jestem ciekawa jak jest zawiązana bo mi nigdy się nie udaję ładnie równo zawiązać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ewo:)
    Dziękuję Ci kochana za przesyłkę:)
    Mam nadzieje, ze w wakacje jak wrócimy znajdę więcej czasu to nadrobimy odwiedzinki:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń