Anielice

sobota, 14 maja 2011

Zachciewajki ...

Mezula kuzyn,idzie na emeryture.Ma zachciewajke ,czyli robi impreze pozegnalna.Wiec zachcialo mu sie abym zrobila zaproszenia.I ja biedny robaczek zrobilam...Mialy miec barwy firmowe i znak...Z sercem na ramieniu robilam bo to sa moje pierwsze zaproszenia .Mysle ze wyszly,bo kuzyn jest zadowolony.Milego weekendu,ciumki i dzieki za odwiedziny ...

4 komentarze:

  1. Zrobiłaś bardzo fajne zaproszenie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo...no piękne to zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Forma i treść zachowane, czyli bardzo udana praca, a skoro się podoba - czegóż chcieć więcej.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń