Anielice

niedziela, 20 marca 2011

Wiosennie :)

Jutro juz bedzie wiosna pelna buzia.A ja bede miala normalnego mezula w domu.Dlaczego normalnego ??? Poniewaz moj mezulo ,na zime zarasta i wyglada jak Yeti.A na wiosne jest golenie i reszta.Och,jak ja nie lubie jak on jest zarosniety ..ble...ale pozniej wyglada jak czlowiek :) W ramach wiosny zrobilam do szuflady kilka kartek.Nie wiem po co i komu ,ale spodobala sie dla mnie ta sztuka :) Ide pozbierac moje maluchy,zaraz bedzie lalo jak nie wiem co :) Ciumki dla wszystkich :)


4 komentarze:

  1. przesliczne mnie wpadla w oko ta nr 3...a pewnie dlatego ze uwielbiam kolor pomaranczowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam po wyróżnienie.papa:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki. U Ciebie wiosna już na całego, a u mnie wymieniają okna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń