Anielice

czwartek, 3 marca 2011

Krolicza wymianka

Bralam udzial w "Wymiance kroliczej"w Szufladzie.Moja partnerka byla Kasia.Podarowala dla mnie taka piekna korlice...i cale mnustwo roznosci...ja rowniez uszylam krolice...
Moja krolica ,szyta pierwszy raz w zyciu.Troszke szalona i buntownicza ...wiecie jak sie balam ze sie nie spodoba dla Kasi? Prosilam ja o wyrozumialosc...ale wbrew moim obawom moja buntowniczka spodobala sie dla nowej wlascicielki :)
Dziekuje Kasiu,za sliczna krolice i podarki.Oraz wszystkim odwiedzajacym wielkie ciumki

4 komentarze:

  1. Słodziutkie króliczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna króliczka i jedna i druga :)
    Po Twojej zdecydowanie nie widać, że pierwsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o.....wielkie ciumki mi się podobają! ;-)) królice też oczywiście, a najbardziej mój wymiankowy prezent ,który dziś dostałam. Dziękuję serdecznie. Buziole posyłam!

    OdpowiedzUsuń