Anielice

piątek, 11 marca 2011

Czekalam rok...

Mam nadzieje ze wy Anielice macie wiecej szczescia do klijetek od demnie.Dlaczego ??? Powod jest prosty.Rok czekalam na swoje pieniadze,az wkoncu poprosilam zeby kupila cos dla mnie do skrapu.Z wielkimi oporami ,wkoncu przyslala to co widzicie.Mam jeszcze jedna zecz ,do zrobienia do niej.Powiedzialam sobie ze juz nigdy wiecej,nie bede robila dla ludzi mieszkajacych po drugiej stronie swiata.A tym bardziej ,z pochodzenia polakow.Mialam juz jedna nauczke,ze strony polakow mieszkajacych za granica.Widocznie nie nauczylam sie nic.Potrzebna byla jeszcze lekcja,aby poskutkowalo.Juz sie nauczylam,nie wiem jak wy ale ja mam dosc....Milego dnia ,ciumki

2 komentarze:

  1. Ja nigdy nie wysyłam jak nie dostanę pieniedzy na konto juz mnie parę osób póbowało nabrac ale nic nie wysłałam.Napracujemy się a potem jeszcze takie numery to jest niewporządku

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykre. Wysłałaś swoją pracę, włożyłaś w nią kawał serca i ktoś z łaski przysłał Ci jakieś książki. No i pewnie myśli, że wszystko ok, a nawet lepiej bo jednak powybierał te rzeczy i przysłał. Skąd się tacy ludzie biorą?

    OdpowiedzUsuń