Anielice

piątek, 21 stycznia 2011

Wczoraj znowu i dzisiaj...

Wczoraj o 14 bylam ponownie na Policji,oraz dzisiaj.Przegladalam monitoring z policjantem.Bylo widac paszcze i czyn" czlowieka" ,obecnie poszukiwanego.Kilka krotnie ,polocjant pytal sie mnie czy nie znam owej osoby...niestety nie.Byl jak dala mnie zdziwiony...ale ma taka prace.Anielice,nie wieze w to,zeby zlapali zlodzieja..Po przesluchaniu,dostalam kopie swojego zeznania...ale mam nie odparte uczucie ze to ja jestem winna a nie zlodziej.Sama nie wiem czemu.Bardzo ,bardzo wam Anielice dziekuje za dobre slowo,przytulaki i wogole za to ze jestescie....

10 komentarzy:

  1. kochana jeszcze za to co Ci zrobil spotka go zasluzona kara... przeciez sama mowilas mi ze jest jeszcze odrobina sprawiedliwosci na te tej ziemi i ja staram sie teraz w to wierzyc...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie opowiadaj tak, nie Ty jesteś winna, trzymam kciuki, by drania złapali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Badz kochana dobrej mysli...jestesmy wszystkie z Toba...:* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to już jest w tej Polsce, gdziekolwiek się pójdzie traktują Cię źle, nfz, policja, czy jakieś urzędy...eh dobrze że sa dobre twórcze duszyczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świat już chyba taki jest...
    dzisiaj jechalam pociągiem do Krakowa i okradli dziewczynę jak spala,
    zabrali dokumenty, portfel i laptop

    To jest poprostu przykre...
    Mam nadzieje, że w Twoim przypadku ich złapią...
    pozdrawiam
    trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam mocno kciuki, żeby wszystko się pozytywnie rozwiązało!
    przytulam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem z Tobą i liczę, że dorwą drania. Jakoś tak dziwnie wszystko się plącze, ale głowa do góry "... jutro będzie lepiej ..."
    Cieplutko pozdrawiam i dziękuję za śliczną niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również trzymam kciuki aby go złapali.
    Zapraszam na loterię na moim blogu http://niesamowity-stardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń