Anielice

czwartek, 20 stycznia 2011

Okradziona

Zostalam okradziona !! Tak,tak dobrze widzicie Anielice - zostalam okradziona w sklepie w ktorym jestem stala klijetka...Jest monitoring...Nigdy mi nic nie zginelo i nie zostalam okradziona.Bylam na Policji.Przyjeli zgloszenie,beda miec kopie monitoringu z dnia dzisiejszego....Wiecie co jest w tym ciekawego i smiesznego ??? Owy sklep znajduje sie na przeciwko Policji...Jeszcze raz musze jechac na policje ...az mnie trzepie,lzy mam w oczach i nic jesc nie moge...Rok zaczol sie paskudnie,czy bede miala caly taki ??? Taki do dupy ???...Jestem w totalnym szoku...

9 komentarzy:

  1. Badż dobrej mysli może sprawa się wyjasni.
    Przytulam Cie tymczasem bardzo mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak Cię pocieszyć. To jest straszne a najgorsza jest bezsilność. Pomyśl sobie, że może to wszystko zło co Ciebie spotkało to cały limit na rok i teraz już będzie tylko lepiej. Tego Ci życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zycze ci zeby wszystko dobrze sie rostrzygnelo... i policja zlapala tego zlodzieja i zaplacil za swoje i oddal ci te rzeczy w calosci ktore sobie przywlaszczyl...:* badz dobrej mysli

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak mi przykro,ale miej nadzieję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. :(((a żeby go pokreciło złodzieja jednego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się dobrze! Wszystko sie wyjaśni i złapą tego drania! Mam nadzieję, że uda Ci się odzyskać to co straciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się Kochana.To bardzo przykre co Cię spotkało,mam nadzieję, że policja sprawę wyjaśni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń