Anielice

piątek, 17 grudnia 2010

Mam....

Mam przyjaciolke w zimnej Kanadzie.Bardzo podoba sie jej to co robie,a ze sama nie robi takich zeczy....wiec postanowilam zrobic dla niej podarek na swieta...Juz sostal wyslany,znajac nasza poczte ,dostanie jego po swietach...ale jedno wiem - bedzie sie jej podobac...a wam ???

5 komentarzy:

  1. śliczne ,Twojej znajomej tylko pozazdrościć prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, na pewno będzie się podobać, śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, na pewno będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności - a co to jest konkretnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest 2 serwety pod lampy i lauferek na lawe :)

    OdpowiedzUsuń