Anielice

czwartek, 9 września 2010

Durna baba

Dzisiaj padalo jak nie wiem co.A ja durna baba,poszlam do miasta zrobic sprawunki i poprawic sobie samopoczucie.Taka poprawa bylo zajscie do Centrum Ogrodowego.I jak zwykle stracilam troszke kasy....ale warto bylo.Kupilam dwie roze do zakatka rozanego i wierzbe babilonska...Wyglada jak by miala loczki...I w ten deszcz ,zlapalam szpadel,przemoczona do suchej nitki posadzilam roslinki...gypka cos mnie omija,wiec moge poszalec w deszczu - choc latka juz nie te...pozdrawiam cieplutko

6 komentarzy:

  1. Dla takich pieknych róz tez bym zaszalała na deszczu.Czy to jakas ulubiona odmiana?bo jestem na etapie zakupu tez róz do mojego ogrodu.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę zakupów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże piękne, wierzba bardzo ciekawa, faktycznie ma loczki, jeszcze takiej nie widziałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wierzba super, a róże... cudeńka...

    OdpowiedzUsuń