Anielice

piątek, 20 sierpnia 2010

Zawieszki na drzwi

Ktoregos popoludnia ,siedzial mezulek z chlopcami pod winogronem.A zeby nie nudzili sie za dlugo,postanowilam dac zajecie....Mieli za zadanie poszukac w domu sklejki i wyciac ja pieknie - a co ??? chlop nie moze sie nudzic :).wiec moja trojca wziela sie do pracy...po poszukiwaniach,pracy i wielkiej dyskusji ( musza sie nagadac ) przyniesli,dwie pieknie wyciete deseczki.A ja zrobilam je do konca...sa to zwieszki na fratowe drzwi,mozna na nich napisac numer domku...

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Fajny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, pieknie się prezentują. Ciekawa jestem finału.

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S.
    Jakby co to nie wiem dlaczego, ale moje posty się nie uaktualniają. Jak chcesz zaglądać do mnie, musisz próbować co jakiś czas na starym zapisie. :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń