Anielice

piątek, 16 lipca 2010

Dzien pelen niespodzianek...

Oj,dzien pelen niespodzianek.Donisiciel byl w szoku-az 5 listow od razu...Dostalam cudny prezent od Iwonki z "Wymianki ksiazkowej".Bardzo dziekuje Iwonko za prezent,kolczyki sa cudne,kolor bedzie pasowac do sukienki- a tak na marginesie -z kad wiedzialas ze mam czerwona sukienke na lato ???
Bardzi dziekuje dla Dusi,za sliczny notes-teraz mam gdzie zapisac wszystkie adresy.Ramka jest rowniez cudna-zaraz pojdzie w lakier - bede musiala poszukac ciekawego obrazka do niej...
Moja szalona Bea,przyslala koraliki...a zeby bylo smiesznie ,to kazdy kolor w osobnej kopercie..

4 komentarze:

  1. Śliczne prezenciki otrzymałaś:)
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu.To takie miłe dla serducha:)Słoneczne uściski i pozdrowienia posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci się udały prezenty! Ciszę się, że spodobało Ci się notes;) A muszelki własnoręcznie zbierane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że moja przesyłka już doszła. Co do kolczyków, to świetnie, że będą Ci pasować, bo wybór koloru dla kogoś, kogo się nie zna jest trudny. Ale udało się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

    Jeśli tak podaję linka:

    [LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

    OdpowiedzUsuń