Anielice

środa, 24 lutego 2010

Niespodzianka...



Nie bylo mnie w domu jak przyszedl listonosz.A tu prosze - NIESPODZIANKA...wcisnieta w skrzynke.Z poczatku nie wiedzialam od kogo.A tu ,prosze ....dostalam prezencik z Okazji Dnia Kobiet od Agnieszki.Jest cudny...Zuczki,biedroneczki - sa piekne az szkoda je zchrupac...Obrazek haftowany przez Agnieszke - bedzie jeszcze dzisiaj oprawiony i powieszony na honorowym miejscu...kolczyki i inne cudenka...Tak wiec,mam dzisiaj wspanialy dzien, dzieki Agnieszce....

2 komentarze:

  1. cieszę sie ogromnie ,że chociaz odrobinke podobalo sie to co zrobiłam dla Ciebie:-)Buziaczki i jeszcze raz pozdrawiam i zyczę duzo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spieszę powiadomić,że dziś otrzymałam!!!Twój prezencik,dziękuję ogromnie za masę cudownych rzeczy:))

    OdpowiedzUsuń